söndag 22 januari 2012

Kampen mot uppsatsen

Med en jäkla massa envishet och lite hjälp av extra breda marginaler, stort radavstånd och extra stor text i rubrikerna har jag lyckats åstadkomma exakt 59 sidor uppsats. Lägg till tre sidors litteraturförteckning så är 60-sidorsgränsen korsad. YES. Nu har jag precis (klockan 23.49) skickat iväg mailet med filen till min handledare och har alltså ungefär två veckor på mig att skriva sisådär 40 sidor till. Piece of cake om man tänker på att jag faktiskt skrivit typ 35 sidor den senaste veckan. Kanske kanske det blir en examen i februari ändå? (Nu hänger det ju i och för sig också på vad min handledare faktiskt tycker om det jag skrivit...men, hoppet finns där).

Nu ska jag ta min ömma rumpa (har suttit ner alldeles för länge) och gå i säng!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar