torsdag 15 december 2011

Senil?

Jag tror jag börjar bli lite knäpp. Alltså, jag har i tre timmar letat efter ett stycke text som jag verkligen behöver till kapitlet jag håller på att skriva i min uppsats, jag VET att jag läst det någonstans och tänkt "åh vad bra, det här ska jag komma ihåg att skriva i det kapitlet"... och nu när jag är vid det kapitlet kan jag för allt i världen inte komma på var jag läste det? Jag blir tokig! Har tittat igenom alla mina böcker och jag hittar det inte? Eftersom det inte finns så mycket material om det jag skriver om är liksom varenda litet stycke text jag kan hitta superviktigt...och det här är spårlöst försvunnet. Kanske jag bara drömde det?

Något mer positivt som har hänt idag är att att stommarna till våra enorma vardagsrumsfönster blivit monterade! Nu fattas bara glasrutorna. Can't wait!

Ska fortsätta leta efter den där texten nu. Sen blir det matlagning. Har sett hur många avsnitt som helst av Masterchef Australia de senaste dagarna så nu när jag lagar mat vill jag typ kommentera vartenda steg i matlagningen, på engelska naturligtvis... (Har jag redan sagt att jag tror att jag börjar bli lite knäpp?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar