torsdag 18 februari 2010

Fullt upp

Mycket som händer denna vecka! Lektionerna har som sagt dragit igång igen, mellan 9 och 18 sitter jag i de gamla träbänkarna i universitetet och svettas (bokstavligen, det är typ tropisk värme i klassrummen). I veckan har jag dessutom hunnit med en konsert på Lorenzos gamla "collegio" - en pianist och en sopran som sjöng vackra arior, samt att inhandla en baddräkt för att sedan åka och simma i världens mest folktäta simbassäng (okej det var en överdrift, men det var seriöst typ 10 personer på varje 25-metersbana). Måste leta upp ett annat badhus.

Ikväll ska jag på hela 2 aperitivos - en med några tjejer från klassen och en med Lorenzo och hans kompisar. Tur att jag är helt ledig imorgon, det blev en riktig rivstart den här veckan.

Ska vila en stund nu innan jag rusar iväg igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar