onsdag 15 maj 2013

Stora tjejen.

Lämnade Alice på dagis för en halvtimme sen. Hon känns helt plötsligt så himla STOR! Hon älskar verkligen dagis, springer direkt in i lekrummet när vi kommer dit och idag tittade hon inte ens efter mig när jag ropade hejdå. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra? (Förutom att kolla att jag har mottagning på telefonen var tredje minut, IFALL de skulle behöva ringa mig från dagis)...

Men ja. Ska ta tag i förmiddagen och kolla ritningar på en lägenhet i Genova som jag funderar lite smått på att göra om till vandrarhem alternativt uthyrningslägenhet. Ska räkna lite på det och sen åka dit och kolla på den på fredag. Själva lägenheten är redan i vår (eller, i Lorenzos jobbs) ägo, och den står tom sen en tid tillbaks så nu gäller det bara att få fram en bra idé för vad man skulle kunna göra med den. Vi får se!

1 kommentar:

  1. Tycker nog att kolla telefonen var tredje minut är lite glest, hela tiden mottagning, bara säkra ställen!!! Kul att hon gillar det!!!
    Kram Morfar

    SvaraRadera