torsdag 1 november 2012

Full fart

Det börjar bli lite komplicerat att ta en fin närbild på denna unge nu. Långa armar som ska pilla på precis allting...

 
Och såhär ser det ofta ut hos oss:
 
 
Alltså...Alice är snabb som en liten pil, hon rullar/ålar/hasar runt hela vardagsrummet hur snabbt som helst (ni ser ju på bilden hur benen far omkring haha) och krånglar sig in under möbler. Favoriten är dock att ta tag i ett hörn på mattan till babygymet och rulla runt så hon blir helt insnurrad. Sen ligger hon där och tjuter av glädje. Min lilla galning.

Tredje natten utan uppvak nu förresten...såhär utvilad har jag inte varit sen innan jag blev gravid tror jag. Idag ska jag montera möbler som jag inhandlade igår på Ikea och fixa det sista i huset så allt är klart imorgon när våra kära vänner från Norge kommer hit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar