måndag 26 november 2012

Budapest

Nä, nu behöver jag en ny dator. Den här har varit dålig länge, men nu är det verkligen på gränsen till att jag ska få ett nervöst sammanbrott varje gång jag använder den. Droppen kom igår kväll när jag skulle boka en flygresa. Datorjäveln vägrar öppna en enda resesajt? Flygbolagens sidor fungerade inte heller. Jag kan INTE ha en dator som inte vill låta mig resa.

Jag överlistade den i alla fall till sist (fick använda Lorenzos dator), och detta är resultatet:


En väldigt impulsbokad resa till Budapest! Fem dagar, i en sjukt fin lägenhet tillsammans med våra bästa vänner. Kan man starta det nya året på ett bättre sätt? Nej, jag tror faktiskt inte det. Jag och Kine planerar avslappnande badhusbesök och god mat och vin, Lorenzo vill turista med Pasquale och Alice laddar för att kunna krypa så hon kan hinna med i svängarna när Velia far runt på golvet! Längtar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar