fredag 19 april 2013

På väg tillbaks

Ok. Börjar återkomma till livet efter världens jobbigaste magsjuka. Den enda som fortfarande är lite halvdålig i magen är Alice, men hon verkar inte bry sig så mycket utan leker på som vanligt. Men FY så jobbigt det är med magsjuka! Alices farmor fick rycka in igen första dagen vi var sjuka för varken jag eller Lorenzo kunde lyfta ett finger utan att kräkas. Igår placerade jag Alice ute på gården så fick hon leka medan jag halvlåg bredvid och tackade för alla fina stenar hon gav mig. Har levt på te och bananer i två dygn (bananer är förresten jättebra när man är magsjuk! Det tipsade några sjuksköterskor i Nepal mig om när jag var hur dålig i magen som helst, och de visste vad de pratade om).

Nu ska jag festa till det med några rostade mackor till frukost...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar