måndag 1 april 2013

På rätt väg?

Nu, peppar peppar, kanske vi äntligen börjar bli friska. Har bara varit hemma och vilat hela påsken, och jag har storstädat min garderob. Det var bara sen Alice föddes som jag velat göra det, haha. Nu var det så illa att jag inte ens kom in i den (walk in closet). Har rensat ut hur mycket som helst och nu ser det ut som en helt ny garderob! Skönt.

Alice är himla rolig nu. Leker och lär sig nya saker hela tiden. Hon har lärt sig att ställa sig upp utan stöd, och att klappa i händerna - så nu ställer hon sig upp mitt i rummet och applåderar sig själv när hon klarar det, haha. Och hon dansar jättemycket! Så fort musiken kommer på börjar hon gunga upp och ner, klappa händerna och skaka på huvudet. SÅ gulligt att man smälter. Lite mindre roligt är hennes intensiva intresse av att pilla loss tangenter från våra laptopar (är det ens ett ord?). Tur att vi har iPaden haha...



1 kommentar:

  1. Härligt - skönt med en fin och utrensad garderob! Jag har också såna tankar - funderar på att göra pappas arbetsrum till min egen walk-in-closet! Var på IKEA idag o kollade in lite olika garderobslösningar. Det närmar sig...!
    Så härligt att se Alice promenera med vagnen, oj vad det händer mycket med henne nu. Gullegumman!!! VI LÄNGTAR
    kram

    SvaraRadera