onsdag 2 maj 2012

Aj

Imorgon är det dags för bebisen att komma enligt ultraljudet. Men...nä, jag tror inte att det blir så. Bebisen är alldeles för bekväm av sig för att ens fundera på att titta ut. Var på ännu en kontroll idag och läget var oförändrat. Dock tyckte doktorn att det var en bra idé att pilla lite extra på livmodertappen för att se om någonting kanske skulle sätta igång av det. Det där pillandet blev till en manöver som kallas hinnsvepning, och jag säger bara en sak: INTE SKÖNT. Förhoppningsvis sätter det lite fart på bebisen i alla fall (annars tror jag doktorn kommer få en smäll av mig nästa gång jag ser henne om jag var tvungen att genomlida det där för ingenting..).

Nu ska jag vila på soffan resten av dagen. En tur uppe i huset blir det nog också eftersom vårt kylskåp, ugn och diskmaskin anlände nyss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar