torsdag 22 september 2011

Done!

Har gjort min sista tenta någonsin. Känns konstigt. Men BRA! Inget mer tentaplugg - fabulouuus! Nu är det bara en uppsats på sisådär 200 sidor som ska skrivas. Men idag är jag ledig och bråkar med hantverkare om isolering. Förstår inte varför italienare envisas med att ha så lite isolering när alla deras hus är iskalla på vintern och uppvärmningen kostar skjortan? Försöker få dem att inse att jag vill ha ett svenskt hemmaklimat. Vill kunna ha t-shirt och gå barfota inomhus även på vintern. Vill heller inte spendera miljoner på uppvärmning, något som jag antar inte skulle vara allt för svårt i ett hus på typ 350 kvadratmeter. Tror jag har lyckats övertala nästan alla nu i alla fall.

Ska ta lite bilder på huset och lägga upp senare idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar