lördag 4 december 2010

Saturday

Ska ta mig ut på stan för lite julklappsshopping. Samma program väntar även imorgon men då i Milano (tredje dagen i Milano på en vecka, är där lite väl mycket tycker jag...). Hur som helst så fick Lorenzo nys om att det öppnat en Gap-butik där så han ville absolut åka dit - han har velat besöka en Gap-affär sen han glömde sin hoodie därifrån på ett transsibiriskt tåg för över ett år sen (snacka om att vara fäst vid ett klädesplagg!), så jag tänkte att vi kan kombinera det med julklappsletande och kanske ett besök på Palazzo Reale där de ställer ut Salvador Dalís målningar just nu.

Idag vaknade jag underligt nog klockan 11, sov 12 timmar inatt! Det var ett tag sen sist. Har suttit hela morgonen och proppat i mig choklad (hittade en chokladkaka med marsipanfyllning som är minst sagt underbart god) medan jag kollat på x antal avsnitt av Greek.

Nu ska jag i alla fall pallra mig iväg! Måste lämna in tre (!) par skor hos skomakaren också. (Pavias kullerstenar är skomördare).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar