onsdag 15 december 2010

Red lips




Har äntligen hittat tricket som gör att jag kan ha läppstift! Förut brukade det sitta kvar på mina läppar i högst 5 minuter. (Det räcker att kolla bilderna från bröllopet - jag hade läppstift när jag gick in i kyrkan men inte när jag gick ut...) Hittade den här grejen av misstag, jag skulle köpa Elizabeth Ardens "Eight-hour" läppkräm och så råkade jag ta den här istället - "Advanced Lip-Fix Cream". Superbra! Läppstiftet sitter tio gånger längre. Minst.

Jag sitter för tillfället hemma och väntar på att de sista Afs-kandidaterna ska komma förbi med sina ansökningar. Längtar verkligen tills ansökningsperioden är över, den innebär så sjukt mycket jobb för mig! Ovanpå allt annat med universitet och husplaneringen blir det lite väl mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar