torsdag 25 november 2010

Torsdag

Gud vad jag är less på den här bloggens utseende. Synd bara att jag är helt handikappad när det kommer till bloggdesign. Tror jag måste leta reda på någon som kan hjälpa mig!

Ska kolla på senaste avsnittet av Cougar Town nu och käka lite lunch. Sen: skola. Ikväll tror jag det blir pizza och öl med Lorenzo, jag har lektion till halv 8 så jag orkar inte laga mat!

Mycket renoveringstankar just nu förresten (svårt att koncentrera sig på annat)! Har kollat upp om vi kan fixa jordvärme och det verkar som att det går - till extremt höga priser, men man kan tydligen få statligt stöd för miljövänliga initiativ så vi ska testa och se hur det blir. Jag har laddat upp med roliga böcker som "Att bo ekologiskt" och "Energisparande hus"...

Insidan av "vårt" (skriver på kontraktet på tisdag så det är inte riktigt vårt ännu) hus ser just nu ut såhär:




Lite jobb att göra där alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar