tisdag 16 november 2010

tisdag.

Helgen blev riktigt intensiv! Mycket husplanering förstås, men även en utekväll på en klubb i Milano där vi dansade loss rejält, söndagslunch hos Stefano och Laura och Mamma Mia - the musical på Teatro Nazionale i Milano, vi hade grymma platser allra längst fram och den var riktigt riktigt bra faktiskt! Skrattade så tårarna rann nästan.

Idag ösregnar det och jag sitter inne och läser med en kopp te. Tror jag blir ensam hemma ikväll eftersom Lorenzo ska jobba i Genova både idag och imorgon, så jag tror att han sover över där. Planen är att äta pannkaka till middag (det händer aldrig när vi båda är hemma, Lorenzo tycker att det är liiite för konstigt), frossa i inredningsbilder och möjligtvis se någon bra film.

Nu hade jag egentligen tänkt ta mig iväg till en butik där de tillverkar ramar för att byta ram på en gammal bild vi har här hemma och beställa ramar till några foton vi fick i bröllopspresent, men jag tror det får vänta tills det slutar regna! Läser vidare istället! Peace.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar