tisdag 2 november 2010

Snyggo

Sitter här i träningsbyxor och gummistövlar och funderar på att ge mig ut i regnet för att gå på gymmet. Det var ett tag sen sist, har haft så himla mycket att göra! Behöver dessutom trötta ut mig rejält för att bli av med lite stress - vi ska lägga ett bud på HUSET imorgon och jag är så sjukt nervös. Tänk om någon bjuder över oss? Jag skulle typ dö. Eller i alla fall gråta i en månad.

Bjuder på en liten bild från dopet i söndags, på mig och min gudson, innan jag kilar (klampar, är inte så smidig i mina gummistövlar) iväg till gymmet:



By the way: Uppsala på torsdag, jag längtar!

3 kommentarer:

  1. vadå är det bara ett bud och sen äre kört???:P kram från ylva

    SvaraRadera
  2. Haha nej egentligen inte men enligt vår tekniker som kollat på huset är det värt max 300 000 euro och de som säljer det vill ha 395 000. Vi bjuder 300 000 och det lär de ju aldrig tacka ja till... Kan inte betala mer eftersom renoveringen lär kosta typ lika mycket till. Men men, man vet ju aldrig - det beror kanske på hur gärna de vill sälja huset, kanske de tackar ja iaf :) vi får veta innan slutet av november, nervöst! kram kram

    SvaraRadera
  3. aha då förstår jag, och jag ska hålla tummarna! :) HOPPPPPAS!

    SvaraRadera