fredag 30 april 2010

Fredag

Jag är så sjukt trött nu att jag skulle kunna somna stående - har haft en intensiv vecka med tenta, projektarbete som presenterades idag (gjorde klart det sista inför presentationen någon gång inatt...), examensfest för en av Lorenzos kompisar och lektioner till klockan 18 varje dag. Nu ska jag bara ta mig iväg till gymmet, sen kan jag sova hela helgen!


Rosen på balkongen har förresten börjat slå ut! Superfint. Och vårt hem är fortfarande invaderat av myror. See for yourself:




Förresten: Skulle hämta ut inbjudningarna till bröllopet och upptäckte att de trots att de hade lovat och svurit att de skulle försöka fixa en liten prick ovanpå alla "a" för att få till ett "å" (tydligen hade de typ alla världens bokstäver utom just "å") helt enkelt hade struntat i det. Jag blev... minst sagt, arg. De skulle försöka lösa det så förhoppningsvis kan jag (äntligen) skicka iväg korten på måndag!

1 kommentar:

  1. Spännande med inbjudningar! Kan inte fatta att du gifter dig snart!!:)

    Jag filmade mitt uppträdande bara för dig emma, så jag har det om du vill ha det.. kan maila eller nåt. Men vad är din mailadress nu igen?

    Och fyyyyy vad äckligt med myror, jag hatar dem. Men gör som jag när jag var 6, dränk dem i öl! Kram :)

    SvaraRadera