fredag 16 april 2010

Fredag

Jag var och klippte mig igår. Toppade håret lite bara, så inget drastiskt eller speciellt. MEN. Något speciellt hade de på frisörsalongen i alla fall: När de tvättade håret fick man som vanligt sätta sig i en slags fåtölj. Here we go, tänkte jag - nu kommer jag få blåmärken i nacken as usual. Då hände det! Fotstödet på fåtöljen började höja sig och till sist låg jag ner, vilket var väldigt skönt. Men det var inte slut där! Helt plötsligt började fåtöljen vibrera och massera (!) min rygg och mina ben. Helt underbart, jag ville aldrig mer gå därifrån!

Tycker att alla frisörer där ute borde anamma denna idé...

Nu ska jag återgå till plugget.

1 kommentar:

  1. AH emma!!! jag kommer och klipper mig där nu på en gång.

    jag behöver verkligen massage haha. lyx!

    SvaraRadera