fredag 23 april 2010

Fredag

Har inte alls tid att skriva - tenta på måndag och jag är bara halvvägs i pluggandet! Men, de senaste dagarna i punktform:

  • Pre-wedding-kurs med prästen. Halvintressant men jag tror det blir bättre - nästa gång kommer en psykolog/terapeut för att prata med oss (?)!
  • Myrinvasion i lägenheten. Flashback från en av lägenheterna i Genova där det fanns så mycket myror att jag vaknade på morgonen nynnandes "och vill du av myror ha munnen full så ta en titt under sten och mull...och kanske smaka på dem? eeeeeeeeeta myror? kittlar dödskönt i kistan!".
  • Galen pollenallergi. Fick gå hem och plugga igår istället för att sitta i biblioteket för jag nös, hostade och snöt mig så ofta att jag kände att jag störde alla andra. Dessutom måste det ha sett ut som att jag storgrät för mina ögon rann konstant.
  • Typ hundra glassar har ätits upp. (Det har varit varmt)
  • Jag har hämtat mina solglasögon i Milano - fick brottas med tusentals Barcelonafans på Piazza Duomo (valde helt klart fel dag för att åka dit..) för att ta mig över torget, men glasögonen var fina i alla fall så det var värt det.
  • Måttagning hos skräddarinnorna för brudklänningen!

Thats it tror jag. Nu ska jag plugga vidare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar