onsdag 13 juli 2011

What a day


Vilken dag. Fastnade i bilkö imorse, det tog två timmar att komma till Pavia. Blev överraskad av ett spöregn på väg till bilen när jag hade pluggat i nån timme. Kom hem för att baka några pajer till kvällens AFS-möte och vad händer? Byggarna har börjat bygga på väggarna nu när taket är klart, och de borrar just nu hål i det blivande vardagsrumsgolvet - mitt tak - för att ha något att fästa de nya väggarna i (antar jag) och det känns som att jag bor i en jä*la baslåda. Det låter SÅ SJUKT HÖGT! Har lindat in mitt huvud i sjalar för att dämpa ljudet, därav den snygga turbanen.

Vad ska hända härnäst?

Längtar till Sverige, är lite less på byggarbetsplatsen nu. På fredag kommer vi! Jippie! Har bokat Björkliden också, några dagar i början av nästa vecka. Det ska bli skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar