tisdag 21 juni 2011

Menisco

Nu är Johannipanni påväg hit! Kul att träffa lillasyster igen!

Mindre kul är att jag har superont i ett knä. Vred lite konstigt på det i lördags när jag sprang till tåget, och sen har det bara blivit värre och värre trots att jag bara vilat på stranden hela helgen. Var in på sjukhuset i Stradella för att kolla upp det idag och ortopeden trodde att det var en trasig yttre menisk?! Whaat? Ska magnetröntga nån gång nästa vecka eller så. Hoppas verkligen inte att det är menisken för jag vill inte opereras! Anyway, tills vidare får jag halta omkring som en gammal tant. Johanna får väl bära omkring på mig under tiden hon är här haha...

Hur som helst, helgen i Genovatrakten var wonderful. Konsert, många timmar på stranden, premiärdopp i havet, goda middagar och en hel massa tid med mina älskade vänner.

Det onda knät. (Och så ser man de typiska Eriksson-fotlederna. Pinniga!)

Köpte ett snyggt armband i Genova. Det pinglar när man rör på armen, I like it.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar