fredag 20 maj 2011

Veckan

Alltså, den här veckan har gått så fort att jag knappt hunnit andas! Var i Rom fredag till söndag på konferens, det dokumenterades halvbra med bilder:

Snabbtåg till Rom. 3 timmar från Milano, underbart!



Vi fick en guidad tur i det judiska gettot. Spännande.

Sen drog några av oss vidare ut på stan på äventyr. Det blev lite suddigt.

Kom alltså hem i söndags kväll, helt utmattad men nöjd. Då var det bara att sätta igång att fila på en presentation i International Law som jag skulle hålla i onsdags, jobbade typ 9 timmar på den både i måndags och tisdags...och sen blev den inte av i onsdags, men uppskjuten tills idag. Antiklimax. Det gick bra idag i alla fall. Igår var jag i Milano som ni kanske kunde gissa från bilden jag lade upp? Shopping.

Nu ska jag andas ett tag och sen bär det iväg till Neive i Piemonte, vi ska på middag och vinprovning (22 sorters viner ska avsmakas, känns som att det kan bli en rolig kväll...tur att vårt bed and breakfast ligger nära stället vi ska vara på haha) med en massa kompisar. Återkommer imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar