fredag 6 maj 2011

Internazionale

Älskar tidningar som tar lång tid att läsa. Har suttit hela eftermiddagen i solen med en megaflaska vatten och nya numret av "Internazionale" - bästa tidningen om man vill få lite koll på vad som händer i världen utan att få en allt för vinklad vision serverad. Tidskriften samlar aktuella artiklar från tidningar runt om i världen och blandar dem med debattartiklar av olika kända skribenter och starka foton. Lovely för mig som studerar just vad som händer i världen!

Nu ska jag ta tag i lite ytligare saker och smörja in mina ben med brun utan sol. Fancy lunch väntar på söndag = jag ska ha klänning...och mina ben är vitare än vitast (eller egentligen är baksidan av mina ben vitare än vitast medan framsidan faktiskt är ganska brun).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar