måndag 24 januari 2011

Monday

Hon som sköter bokningarna där jag ska bo i Indien heter Gosa i efternamn. Världens gulligaste namn ju! Kommer bli sjukt besviken om hon inte är en jättemysig person.

Btw så är jag fortfarande sjuk. Börjar bli lite less nu. Det är som att min mage bara behövde höra att jag bokat biljetten för att ställa in sig på Indien-mode. Jobbigt att ha så känslig mage. Fast vi är i alla fall två om att ha så känslig mage här - i Kina behövde jag bara antyda att det kanske egentligen inte är så smart att dricka juice från gatustånd så sprang Lorenzo omkring och letade efter en public toilet. (Troligt att han blev matförgiftad på 30 sekunder liksom, men anyway. Sen fick han ett piller av mig och så gick det över på 30 sekunder också).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar